פיתוח מיומנויות חשיבה


העידן החדש על כל מאפייניו, מצריך מאתנו למידה והתכווננות מתמדת, בהירות מחשבתית, הבנת עומק של מצבים ותהליכים ויכולת להגיב אליהם באופן מושכל, יעיל ומודע.
כארגונים וכפרטים, כולנו מתנהלים בעולמות מורכבים, רוויי מידע, נתונים, ערוצים, טכנולוגיות ודמויות שנעות בו זמנית על לוח המשחק של חיינו המקצועיים והאישיים ומשפיעים על הקצב והמהלכים המתרחשים בו.

מנהיגות אישית וניהולית מצריכה גמישות וזריזות מחשבתית, פרואקטיביות, יכולת הסתגלות מהירה לשינויים והפעלת יצירתיות וחדשנות בהתבוננות על מצבים ואתגרים, מיומנויות שניתן ללמוד, לתרגל, לפתח, לשפר ולשכלל.

הסדנאות השונות מיועדות להנגיש למשתתפים דרכי חשיבה וכלים ייעודיים וממוקדים לפיתוח אישי והתמודדות מיטבית עם מגוון צרכים ואתגרים, ובפרט בתקופה הנוכחית, שמצריכה עיבוד זריז של אינפורמציה ובניה מחודשת של ידע ותהליכי עבודה.

הסדנאות נבנות בהתאמה אישית לצרכי הארגון ולקהל היעד, בדגש על למידה חווייתית של מתודולוגיות וטכניקות יישומיות.

ניתן להקדיש את הסדנא לפיתוח ותרגול מיומנות חשיבה נבחרת וספציפית בהתאמה לעולמם של המשתתפים, לעיתוי או לצורך רלוונטי: פיתוח זריזות וגמישות מחשבתית, חשיבה יצירתית, ניתוח ופתרון בעיות, קבלת החלטות ועוד.

הסדנאות משלבות עבודה ייעודית וייחודית עם מפות חשיבה, כלי עבודה ניהולי רב תכליתי וורסטילי לייצוג ויזואלי ולא ליניארי של אינפורמציה, בדרך שמסייעת להשיג מיקוד, מעורבות, יצירתיות ואפקטיביות גבוהה בתהליכי עבודה בעידן המאופיין בדינאמיות, שינויים תכופים וחוסר ודאות.

נושאים ודגשים לסדנאות לפיתוח כישורים ומיומנויות חשיבה:

קבלת החלטות
פתרון בעיות
גמישות מחשבתית
חשיבה ביקורתית
מיינדסט אג'ילי ו Growth Mindset
חשיבה לא ליניארית בפיתוח תהליכים יצירתיים
למידה מטעויות
ועוד :)


מעוניינים לשמוע יותר או לקבל הצעה לסדנאות לפיתוח מיומנויות למנהלים ועובדים בארגון ? דברו איתי.